woensdag 1 oktober 2014

tinadag 2014 zaterdag 28 september





hoi iedereen ik was zondag 28 september op de tinadag in duinrell geweest. het was daar echt super leuk.toen ik een kaartje had gekocht mocht ik naar binnen en toen kreeg ik een keykord met daaraan een plattegrond van de tinadag. en een bonnenboekje.                                                                                                                                                     
t

je had b.v. ook het tinaplein waar je spulletjes kon kopen maar je moest om binnen te komen in de rij staan en daar had ik niet zoon zin in dus heb ik niks gekocht ik vond de entreekaartjes al duur genoeg dus heb niks extras gekocht ik had wel graag iets bij mostcutest nl willen kopen dat zijn allemaal japanse dingen je hebt er ook een webshop van genaamd www.mostcutest.nl verders had je ook nog de tinaknutselplaza daar moest je je voor inschrijven maar ik was te laat op de tinadag omdat te doen erg zonde vind ikzelf. ach ja de tina boekenmarkt waar ze allemaal boeken hadden en schrijvers om handtekeningen aan te vragen. en ook nog de tina gigagoedhoek daar kon je goede doelen steunen. en het tina paleis daar kon je handtekeningen vragen aan de schrijvers en bedenkers van tina en daar had je nog een tinashop. je had er als laatste natuurlijk muziek optredens ik ben bij die van sarah en julia wezen kijken en zomaer en terwijl ik met andere dingen op de tinadag bezig was hoorde je de muziek toch mylene en rossane  begonnen op het podium daarna savanna ralf lan thomas just dance now b-brave monique en tim allessandro shoeby catwalkshow sarah en julia jeronimo tinagirl femke meines en polle. dat was de samenvatting van alles wat er stond dan ga ik nu over mijn spullen vertellen die ik heb gescoord. ten eerste ik had voor 2 euro een armbandje gemaakt deze. 

en ha ik deze 2 te gekke tattoos gescoord deze van nerf rebelle 

deze kreeg ik bij de nerf rebelle stand. daarna wou ik dierenlot wel helpen door mijn gegevens in te vullen waar door ze kunnen mailen hoe ik kan helpen daardoor heb ik een tattoo gekregen.

daarna had ik met mijn bonnetje de tas opgehaald.

en daar zat in.
deze 2 folders.

en dit tina boek

en dit magazine


en dit zilvere glitternagellakje van essence met een zakje met daarin een staafje wat je daarmee moet doen is het volgende heel dun snijden en dan op je nagels plakken mijn figuurtje is een zonnetje.



en ouders kregen een gouden envelop met daarin een bonnetje om een paarse tas met goodiebag te halen.


met daarin magazines voor vrouwen.



en nog een nagellakje


en met de rest van de bonnetjes kon ik de volgende dingen gratis ophalen en zelf dingen maken.




met daarin dit boek met de titel for girls only.

en dit festival armbandje zat in de tas





deze pen.

en daarna haalde ik met een bonnetje deze donald duck poster op.



daarna ging ik naar youtech daar schreef ik me in voor dit gratis magazine en deze kreeg ik al op de tinadag.
daarbij maakte ik bij youtech ook zelf badzout eerst heb je wit poeder je kiest een geur en een kleur blauw of rood en daarna het soort blaadjes wat je erin wou ik koos voor rozenblaadjes.


en deze fruit smoothie gezichtsmasker kon ik nog ophalen.



deze boekenlegger met daaraan deze ketting.





deze zandloper voor minder te douchen en daar maakte ik ook een etiket voor een shampoo fles.






en dat was de tinadag dan tot mijn volgende blog.































Geen opmerkingen:

Een reactie posten